توزیع 242 هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی بین نیازمندان همدانی
کد خبر: 4208986
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

توزیع 242 هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی بین نیازمندان همدانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان از توزیع 242 هزار پرس غذای گرم، افطاری ساده و سبد غذایی بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان تاکنون خبر داد.

غلامرضا مجیدی، معاون توسعه مشارتوزیع سبد غذاییکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: کمیته امداد براساس تکالیف ذاتی خود در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و مردم نوع‌دوست پویش «اطعام مهدوی» را با هدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

وی گفت: توزیع بسته‌های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر از اهداف اجرای پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان بود که تا روز گذشته با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بیش از 90 هزار وعده‌ غذای گرم به ارزش هر وعده 80 هزار تومان و بیش از 22 هزار سبد غذایی و 130 هزار مورد افطاری ساده بین عموم مردم به‌ویژه محرومان توزیع‌ شده است.

مجیدی ادامه داد: 18 میلیارد و 500 میلیون تومان تاکنون به‌منظور تهیه غذای گرم، تهیه سبد غذایی و افطاری جهت خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان از سوی این نهاد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه هزینه شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم و خیران در پویش اطعام مهدوی کمیته امداد اظهار کرد: هم‌استانی‌های نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997591777777 و یا کد مهربانی  #۰۸1*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان همدانی واریز کنند.

انتهای پیام
captcha